nastepnie zawitala biała tapicerka od kolegi Michała z Czech z pieknego zielonego fiata

poczynilem tez pierwsze przymiarki do nowych kół
BBS RM 012 4x100 w poczatkowo 15x 6,5 i bez opon


nastepnie zawitał system Airride (oczywiscie od Rufusa- oryginalnie zamontowany w kremowym)
i przyszly oponki Nankang 185/45/15
i pierwsze proby przymiarki na nowych kolach

nastepnie zaczela sie walka z kolami. Przyszly z niemiec nowe ranty 2,5 cala wiec wymiary kola zmienily sie na 8,5 x 15 et 7
i naciagnely sie opony. Dekielki zostaly pozlocone pasujac do srub, w dekielki zawitaly fabryczne oryginalne znaczki porsche.
Jest to sprawa kontrowersyjna ale kola mialy sie odruzniac i pomomo klasycznej pajeczyny dawac posmak obecnych czasow taki troche mezalians...


nastepnie powstal pomysl zmiany dolnej krawedzi na szersza listwe sciany frontowej wykonanej ze stali nierdzewnej:

wewnatrz takrze udalo sie kilka elementow zmienic tak aby wygladaly na rocznik 73
miedzyinnymi "gitara" zostala wychromowana, zegary srebrne w chrowowanej ramce i dodatkowo wewnatrz, na cyferblacie zawital kolor nadwozia tworzac calosc. Nie moglo zabraknac tez klasycznej " kiery z ringiem " i gałki ze zlotym fordem T w bursztynie

na koncu odświerzylem komore silnika oraz wstawilem filtr powietrza chromowany w stylu amerykańskim

do efektu koncowego brakowalo jeszcze odswierzenia lakieru. Z uwagi na jego wiek, nie zdecdydowalem sie na zadne mechaniczne zabiegi. Byl polerowany recznie, wiele razy poszczegolnymi warstwami i specjalistycznymi srodkami Maguaiers w sumie 7 etapów efekt po trzech dniach byl zauwazalny

Przyjemność z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.