niebieski dziadek 1974
Napisane: 7 paź 2011, o 14:19
zaczne od tego ze zanim pojawil sie niebieski jezdzilem kremowym MRem ktorego najlepsze elementy powędrowaly do niebieskiego
Przechodzac do sedna
niebieski to rocznik 1974 czyli klasyczna przejsciówka kolor wloskiej policji z 1973 tak wynika z dokumentów
silnik 1300 skrzynia 4 biegowa.
jest to wersja eksportowa przywieziona ze slowacji w 2010 roku gdzie spedzil 36 lat w jednych rekach.
samochod jest w stanie kolekcjonerskim posiada fabryczny lakier i brak widocznych oznak korozji. Stan blacharsko lakierniczy potwierdzony przez konserwatora zabytkow
tak wygladal po zakupie
gdy zawital u mnie przeszedl pierwsze zmiany
a mianowicie kola RSL MOHAG 8 i 9x14 et 5 i 10 z oponami 195/40 14 z kremowego
oraz grill klasyka z lat 1968-73
ogolnym zamyslem bylo postarzenie auta o rok czyli chcialem aby mial wszystkie elementy ktore zawieral klasyk pełna gęba, a które juz rok później nie byly montowane.
zostal takze wstepnie obniżony
Przechodzac do sedna
niebieski to rocznik 1974 czyli klasyczna przejsciówka kolor wloskiej policji z 1973 tak wynika z dokumentów
silnik 1300 skrzynia 4 biegowa.
jest to wersja eksportowa przywieziona ze slowacji w 2010 roku gdzie spedzil 36 lat w jednych rekach.
samochod jest w stanie kolekcjonerskim posiada fabryczny lakier i brak widocznych oznak korozji. Stan blacharsko lakierniczy potwierdzony przez konserwatora zabytkow
tak wygladal po zakupie
gdy zawital u mnie przeszedl pierwsze zmiany
a mianowicie kola RSL MOHAG 8 i 9x14 et 5 i 10 z oponami 195/40 14 z kremowego
oraz grill klasyka z lat 1968-73
ogolnym zamyslem bylo postarzenie auta o rok czyli chcialem aby mial wszystkie elementy ktore zawieral klasyk pełna gęba, a które juz rok później nie byly montowane.
zostal takze wstepnie obniżony