Strona 25 z 30
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
5 kwi 2014, o 14:19
przez Skandal
narkee http://www.racingforum.pl/Fiat-125p-18-VVC-t114395.htmlImo są fajne, aczkolwiek fiat z rantem wygląda lepiej
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
5 kwi 2014, o 21:17
przez narkee
Skandal - znam to forum i temat. Niestety fotki, których szukałem, się nie ładują.
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
9 kwi 2014, o 23:33
przez ujban
Z małym poślizgiem ale prace trwaja
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
10 kwi 2014, o 17:56
przez ujban
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
10 kwi 2014, o 21:01
przez OTRO
Ile litrów mam ten bagażnik ? bo wygląda na 2razy większy . Chyba pożegnasz problem pękających słupków z takimi wzmocnieniami , ja też muszę się zabawić konstruktora i wzmocnić swoją karoserie ale tylko bez takich modyfikacji
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
10 kwi 2014, o 23:28
przez ujban
Podłoga jest 4 cm od ziemi a tam będzie zbiornik lpg, w prawej wnęce akumulator a w lewej zbiornik paliwa robiony na kształt nadkola/błotnika/wzmocnienia tylnego pasa. Zbiornik lpg wyjdzie 9 cm nizej od wzmocnienia pasa a standardowo owy zbiornik wystawał nad podłużnice i wzmocnienie
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
2 maja 2014, o 19:58
przez ujban
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
2 maja 2014, o 20:34
przez klank
Większa przepustowość. Będzie skakał ?
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
2 maja 2014, o 23:35
przez ujban
Mozliwe chodz na przednią oś idą długie przewody i to moze go troche ograniczyć ale i tak szybko bedzie zawias sie ruszał
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
3 maja 2014, o 13:21
przez Lipek
A nie myślałeś, by zawory na przednią oś zamontować z przodu? Ze zbiornika poprowadzić przewód gruby, zrobić rozdzielacz i dopiero zawory. Im mniej powietrza do sprężania, tym będzie sztywniej. A w przewodach jednak sporo go będzie.
Takie rozwiązanie jest już u mnie, bo wcześniej wszystko w bagażniku było.
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
3 maja 2014, o 14:05
przez ujban
Myślałem o tym ale zawór (choć nie przymierzałem) może się nie zmieścić miedzy kolumną mcpersona a karoserią, druga sprawa to odpowiednie ustawienie przewodów powietrza aby podczas skrętu w lewo lub prawo oraz na podniesionym i opuszczonym zawieszeniu nigdzie nie ocierały się i nie zaginały
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
27 maja 2014, o 18:35
przez ujban
Składanie idzie mozolnie, sporo elementów nie pasuje i trzeba przerabiać lub robić nowe.
Zawory na przednią oś jakoś zmieściłem z przodu ale to już były milimetry, zawory na tył są bezpośrednio do zbiornika a te małe zaworki od lpg mają za zadanie ustawić wysokość pojazdu do jazdy bo na zaworach 1/2 cala nie jest to takie łatwe, wszystko w tekalanie i na skręcanych złączkach.
Silnik jeszcze przed odpaleniem ale w komorze silnika już wszystko jest prócz płynu do chłodnicy
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
27 maja 2014, o 20:50
przez Xsenons
Jakie spaghetti z kabli
i ta komora przystosowana pod większą motorownie!
Podziwiam twój projekt
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
27 maja 2014, o 21:16
przez kuba9449
Pięknie to wygląda, aż chce się robić
Re: Bahama Yellow 2.4 V6 na powietrzu
Napisane:
27 maja 2014, o 21:42
przez Lipek
Ciężko mi LPG tutaj zaakceptować, ale znam powody dlaczego jest wiec ok. Poza tym świetna i estetyczna robota. Komora na Mcpersonach wygląda solidnie.
Zastanawia mnie połączenie żeliwnej głowicy, gazu i rozpórki przy samych przewodach. Nie będzie przebicia za dużego? Sam na nowych Motorcraft miałem choinkę w Scorpio 2,9.
Częste mycie benzyną ekstrakcyjną pomagało.