125powodówdoszczęścia/koralowe "77 :)

Tu parkują nasze fiaty 125p
Regulamin działu Napisz historię swojego samochodu. Wspomnij to co było, ale nie zapominaj pisać o wszystkich ciekawych bieżących wydarzeniach. Opis i zdjęcia wklejone na nasz serwer z biegiem czasu utworzą wspaniały pamiętnik. Ciesz się życiem i swoim super fiatem 125p.

125powodówdoszczęścia/koralowe "77 :)

Postprzez gawri » 8 gru 2012, o 13:34

Witam
mój fiat;

338346_226374960825183_1766068227_o.jpg


IMG_8176.JPG
Ostatnio edytowano 4 cze 2013, o 23:19 przez gawri, łącznie edytowano 5 razy
gawri
FORUMOWICZ
 
Posty: 112
Dołączył(a): 8 sie 2012, o 11:09
Lokalizacja: LKS

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez narkee » 8 gru 2012, o 17:34

Kancior fajny! Jest gleba, jest dobrze ;)
PS. Chyba kolejność opisów zdjęć Ci się pomieszala...
Obecnie:
http://facebook.com/bmwe30gdynia

Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
Avatar użytkownika
narkee
KLUBOWICZ
 
Posty: 1257
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 19:15
Lokalizacja: gdynia

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez NEDVED125P » 8 gru 2012, o 23:40

CZERWONE SA NAJSZYBSZE ;) Ladny wczesny MR w ladnej czerwieni,na taki odcien mialem Siwka malowac.Krasnystaw to moje okolice.Moze to z Toba rozmawialem na Moto Palma Party.Ja bylem Siwkiem a Ty K750 z koszem,nie wiem czy dobrze kojarze fakty.Fajnie ze lubelskie w Fiaty coraz bogatsze.Zacny FIAT.TAK TRZYMAC 8-)
NEDVED125P
KLUBOWICZ
 
Posty: 129
Dołączył(a): 8 sie 2012, o 21:37
Lokalizacja: Zamosc.

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez matunio » 9 gru 2012, o 00:26

Jest Świetny :D Jeszcze do tych Lubelskich brakuje mojego, ale to się niedługo zmieni :D
matunio
 
Posty: 26
Dołączył(a): 14 sie 2012, o 19:46
Lokalizacja: Zamość

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez NEDVED125P » 9 gru 2012, o 00:35

Jak w kwietniu na urlop zawitam to ogarniemy spota jakiegos. :)
NEDVED125P
KLUBOWICZ
 
Posty: 129
Dołączył(a): 8 sie 2012, o 21:37
Lokalizacja: Zamosc.

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez DANGERcorrleone » 9 gru 2012, o 11:40

Siema Gawri :D będziesz coś w nim teraz w zime robił ??
Avatar użytkownika
DANGERcorrleone
KLUBOWICZ
 
Posty: 157
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 16:22
Lokalizacja: ORCHOWIEC/LUBELSKIE

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez gawri » 9 gru 2012, o 13:53

:)

silnik

20130122_110817[1].jpg
Ostatnio edytowano 23 kwi 2013, o 14:34 przez gawri, łącznie edytowano 2 razy
gawri
FORUMOWICZ
 
Posty: 112
Dołączył(a): 8 sie 2012, o 11:09
Lokalizacja: LKS

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez DANGERcorrleone » 9 gru 2012, o 20:41

To 2.0 z 132 czy oryginał 1,5 ?? tulejowałeś blok czy szlif?
Avatar użytkownika
DANGERcorrleone
KLUBOWICZ
 
Posty: 157
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 16:22
Lokalizacja: ORCHOWIEC/LUBELSKIE

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez gawri » 9 gru 2012, o 21:28

Jak symbol wskazuje 2.0 z argenty. blok po honowaniu:) Silnik składa mi Pan Rafał Winiarski z Warszawy złożył już 30 takich silników więc powinien latać:) Sam nie robię bo nie mam dojść do części które ciężko zdobyć np tłoki ;)
Powiedzcie mi koledzy czy robić go na klasyka czy zostawić go takim jakim jest?:)
Moje plany:
-wzmocnienie budy
-rozpórki gdzie trzeba
-nowa tapicerka
-nowy lakier
-szeroka stal
-szeroki przedni zawias polonez
-most szeroki polonez
-bilsteinb6sport
-poliuretany wszędzie
-dodatkowe piura
-wspomaganie
-panhard
-tylni stabilizator
Ostatnio edytowano 23 kwi 2013, o 14:51 przez gawri, łącznie edytowano 2 razy
gawri
FORUMOWICZ
 
Posty: 112
Dołączył(a): 8 sie 2012, o 11:09
Lokalizacja: LKS

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez DANGERcorrleone » 9 gru 2012, o 21:51

Sam kupiłeś silnik i zawiozłeś czy on cos Ci skombinował ??
Avatar użytkownika
DANGERcorrleone
KLUBOWICZ
 
Posty: 157
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 16:22
Lokalizacja: ORCHOWIEC/LUBELSKIE

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez gawri » 9 gru 2012, o 23:14

To jego silnik robi na lalkę i sprzedaje tym się zajmuje. A u ciebie w środku co tam siedzi? Kto Ci składał serducho?;D
gawri
FORUMOWICZ
 
Posty: 112
Dołączył(a): 8 sie 2012, o 11:09
Lokalizacja: LKS

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez DANGERcorrleone » 10 gru 2012, o 10:02

JA kupiłem Gotowca :D cały po remoncie .. Blok ten co w 8v czyli to co u Ciebie tylko góra i zasilanie inne :D
Avatar użytkownika
DANGERcorrleone
KLUBOWICZ
 
Posty: 157
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 16:22
Lokalizacja: ORCHOWIEC/LUBELSKIE

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez gawri » 10 gru 2012, o 11:16

A tłoki korby i wał też masz z 8v :?:

Proszę koledzy podpowiedzcie jakie mody stosować a jakie sobie darować :?: :twisted:
gawri
FORUMOWICZ
 
Posty: 112
Dołączył(a): 8 sie 2012, o 11:09
Lokalizacja: LKS

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez DANGERcorrleone » 10 gru 2012, o 12:31

Wiesz tego to szczerze nie wiem ale podejrzewam ze nie :D kur.. chciałbym go jeszcze zaturbic przez zime bo mam możliwości finansowe tylko nie wiem czy da rade .. Bo to na gaznikach ... a takie mody często nie wypalają .. muszę popytać ..


Zakładasz zawias z caro ?/ ja też myślałem ale nie wiem czy jest w tym sens .. musze i tak jeszcze obgadac z chlopakami sprawe zawieszenia i skretu czy nei bedzie przypadkiem jakichs ograniczen skretu przy tych felgach 7J jak u Rufusa ..bo nawet nie przymierzałem
Avatar użytkownika
DANGERcorrleone
KLUBOWICZ
 
Posty: 157
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 16:22
Lokalizacja: ORCHOWIEC/LUBELSKIE

Re: 125powodówdoszczęścia/czerwone "77 :)

Postprzez NEDVED125P » 10 gru 2012, o 13:28

Kolor zajebisty,na klasyka bez sensu robic bo wczesny MR w oryginale ma styl.A nie ma ten twoj Pan od silnika wtrysku kompletnego do ARGENTY z aparatem w bloku albo patentu z czego przypasowac?
NEDVED125P
KLUBOWICZ
 
Posty: 129
Dołączył(a): 8 sie 2012, o 21:37
Lokalizacja: Zamosc.

Następna strona

Powrót do FIAT 125P - WSPÓLNA PASJA, RÓŻNE STYLE / SHARED PASSION, DIFFERENT STYLES

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron