Strona 2 z 2

Re: Zygmunt 1986r - od parcha do celu.

PostNapisane: 27 lut 2013, o 20:37
przez Rafał_125p
Jest świetnie!

Re: Zygmunt 1986r - od parcha do celu.

PostNapisane: 27 lut 2013, o 22:36
przez Skandal
Jest piękny ! :D Jednak zapodałbym mu troszkę szerszą stal, tak żeby nie było ani szeroko ani za wąsko :)

Re: Zygmunt 1986r - od parcha do celu.

PostNapisane: 17 cze 2013, o 14:29
przez manul
Studia plus inne obowiązki spowalniaja prace. Ale zakupiłem juz kolejna partę części, następne tez lecą - co by Zygmunt skręcal, i się prowadził! Btw. co sądzicie o firmie RTS? Mam ich sworznie i dlugie drążki, krótkie monroe, środkowy dostępny był tylko mototechniki.

Oprócz tego, co na focie, są jeszcze amorki z poduszkami, nie mam jeszcze tulei dolnych wahaczy ani łożysk kół p/t. Wahacze zostają - zostaną tylko odmalowane. Także wszystko, co się z przodu rusza, zostanie wymienione :D Sprężyny zostają - są praktycznie nowe. Ma kto może w/w tuleje, łozyska, łożyska kolumny kier. i linkę otwieraina maski?

Re: Zygmunt 1986r - od parcha do celu.

PostNapisane: 18 cze 2013, o 08:59
przez pezik
Manul czy nie miałeś mi sprzedać chłodnicy w dobrym stanie? :mrgreen:

Re: Zygmunt 1986r - od parcha do celu.

PostNapisane: 20 cze 2013, o 07:09
przez manul
Ja pierdole, to było kilka miechów temu:D Jest Ci jeszcze potrzebna? Sorry, trochę wpadłem w trans alkoholowy, ide na strych porobić foty! :D

Re: Zygmunt 1986r - od parcha do celu.

PostNapisane: 11 paź 2013, o 13:38
przez Max
Hej, Manul!
Powiedz, gdzie była ta galwanizernia? Jeśli nie masz namiarów, to chociaż miejscowość, gdzie to jest, mam parę gratów do wypalenia w kwasie.
A i kiedy się w końcu zgadamy? Ja się garażuje w Swarożynie ;)