125p pickup 85r long
Napisane: 29 lis 2011, o 11:36
Witam Was,
Pora coś więcej napisać to autach które posiadam. Na pierwszy ogień pójdzie pickup.
Samochód: FSO-WARSZAWA 125p
Wersja: pickup long
Rok produkcji: 1985
Silnik: fabryka 1.5
Planowane zmiany:
Silnik: 2.0 dohc (Jeden jest, a jak dobrze pójdzie to w sobotę będzie 2 i ten docelowo pójdzie do pickupa)
Zawieszenie: AIR - brakuje tylko zaworów (może Rufus coś dopomoże)
Koła: szprychy 16/7 (już są:) )
Zmiana koloru: na razie brak pomysłu
Listwy chromowane: drzwi oraz reling
Paka: zabudowana w stylu pokładu z jachtu, oraz zamknięcie klapy
Grill: przejściówka
Środek: - fotele przerabiane na jednolitą kanapę (przy 193cm wzrostu nie mieszczę się w fabrycznych fotelach)
- skóra biała z akcentami
- podsufitka czarna
- dywanik czarny
- kierownica klasyk z ringiem (jest)
- zabudowa audio
Silnik: - swap 2.0 (chyba że dogadam się ze znajomym i odsprzeda 2.0 z lancia dedra integrale z Garettem stage 4 278KM-ma to w poloni caro)
- chromowany filtr powietrza
- wysprzątane graty
Część gratów już jest, część na bieżąco nabywana. Auto częściowo rozebrane, czeka na chwilę czasu:
Parę zdjęć z projektu:
AIR:
przymiarka:
wycinka pod AIR
Koła, przymiarka:
kierownica
przymiarka:
Budowa filtra powietrza projeck by -skiba-
wycinka jednak po innych liniach niż w zaznaczone na etapie projektu
założenie przykładowej siatki, oraz przeszlifowanie do chromowania pokrywy:
przymiarka do 1.5 ohv w kombiaku
obok polonezowskiego filtra w 2.0
efekt finalny, nowa siatka, dół przeszlifowany znitowany i zasilikonowany, pomalowany oraz pokrywa wychromowana:
w miarę postępu będę wrzucał fotki i relację.
Jak już uruchomimy stronę to będzie tam pełna relacja z prac:)
Pora coś więcej napisać to autach które posiadam. Na pierwszy ogień pójdzie pickup.
Samochód: FSO-WARSZAWA 125p
Wersja: pickup long
Rok produkcji: 1985
Silnik: fabryka 1.5
Planowane zmiany:
Silnik: 2.0 dohc (Jeden jest, a jak dobrze pójdzie to w sobotę będzie 2 i ten docelowo pójdzie do pickupa)
Zawieszenie: AIR - brakuje tylko zaworów (może Rufus coś dopomoże)
Koła: szprychy 16/7 (już są:) )
Zmiana koloru: na razie brak pomysłu
Listwy chromowane: drzwi oraz reling
Paka: zabudowana w stylu pokładu z jachtu, oraz zamknięcie klapy
Grill: przejściówka
Środek: - fotele przerabiane na jednolitą kanapę (przy 193cm wzrostu nie mieszczę się w fabrycznych fotelach)
- skóra biała z akcentami
- podsufitka czarna
- dywanik czarny
- kierownica klasyk z ringiem (jest)
- zabudowa audio
Silnik: - swap 2.0 (chyba że dogadam się ze znajomym i odsprzeda 2.0 z lancia dedra integrale z Garettem stage 4 278KM-ma to w poloni caro)
- chromowany filtr powietrza
- wysprzątane graty
Część gratów już jest, część na bieżąco nabywana. Auto częściowo rozebrane, czeka na chwilę czasu:
Parę zdjęć z projektu:
AIR:
przymiarka:
wycinka pod AIR
Koła, przymiarka:
kierownica
przymiarka:
Budowa filtra powietrza projeck by -skiba-
wycinka jednak po innych liniach niż w zaznaczone na etapie projektu
założenie przykładowej siatki, oraz przeszlifowanie do chromowania pokrywy:
przymiarka do 1.5 ohv w kombiaku
obok polonezowskiego filtra w 2.0
efekt finalny, nowa siatka, dół przeszlifowany znitowany i zasilikonowany, pomalowany oraz pokrywa wychromowana:
w miarę postępu będę wrzucał fotki i relację.
Jak już uruchomimy stronę to będzie tam pełna relacja z prac:)